Log inSign up
Oriol Domènech
19.4K posts
user avatar
Oriol Domènech
@orioldomenech
Futbolero
Joined October 2010
1,551
Following
57.6K
Followers
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Aug 15, 2020
    El cicle d’aquest equip no acaba amb el 2-8. Acabà el dia que Luis Enrique marxa perquè ja no podia treballar amb aquests jugadors. Els ridículs de Roma, Liverpool i Bayern arriben perquè en tres anys ningú al club ha tingut jerarquia, coneixements ni valentia per iniciar-ne un.
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Aug 8, 2021
    Es pot culpar a Messi per no jugar un any sense cobrar. O a Laporta per vendre optimisme i/o no ser clar amb el jugador. Sent això cert, el focus s’ha de posar en qui ha arruinat el club i en els que ho han descobert ara que no es pot pagar la fitxa del millor del món.
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Aug 27, 2021
    No em cau gens bé, però s’ha de reconéixer que acabar a la Premier i a l’United i a Old Trafford, on és llegenda, és infinitament millor que fer-ho a la Ligue 1 i al Parc dels Prínceps.
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Aug 27, 2020
    Ja comença la campanyeta x fer creure q Guardiola serà el culpable si Messi marxa del Barça. La realitat -Messi està fart de la mediocritat de la Junta i decideix anar-se’n amb un gran tècnic q coneix bé- és tan evident q la versió del president i la seva gent ni colarà ni calarà
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Sep 4, 2020
    L’1 de Gener, Messi podrà signar amb el City, el PSG, l’Inter o qui vulgui amb la carta de llibertat. L’1 de Gener, el Barça hauria de tenir un nou president per intentar convéncer a Messi de renovar. Ni Messi ni els equips que el vulguin esperaran a les eleccions de Maig.
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Aug 29, 2020
    Una de les prioritats de @RonaldKoeman, @Donny_beek6, està a punt de signar pel @ManUtd. @GWijnaldum s’ha convertit en el gran objectiu.
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Aug 5, 2021
    L’únic que espero de la Junta és que els diners que s’estalvien de Messi serveixin per liquidar Coutinhos, Dembeles, Pjanics, Umtitis i Griezmanns. Aviam si marxarà Messi i els altres es quedaran…
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Feb 11, 2021
    Això és de club petit
    user avatar
    FC Barcelona
    FC Barcelona
    @FCBarcelona_cat
    Feb 11, 2021
    🤔 Així ho vam viure a peu de gespa
    00:00
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Mar 3, 2020
    Van acabar rajant de Guardiola i de Luis Enrique, també de Valverde i ara Setién no els hi dura ni dos mesos. Una mica d’autocrítica no els aniria malament, perquè els que van jugar a París, Torí, Roma i Liverpool i diumenge al Bernabéu van ser ells.
    user avatar
    El club de la mitjanit
    @ClubMitjanit
    Mar 3, 2020
    💥 MALA MAROR ➡️ Alguns jugadors no confien en l'staff de Setién. No els veuen amb capacitat per dirigir el Barça ➡️ Els jugadors van tenir clara aquesta impressió ben aviat, després de Mestalla ➡️ N'hi ha que culpen la mala gestió i diuen que allà es trenca tot #ClubMitjanit
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Feb 11, 2021
    No estaria malament aquest partit per lluitar pel setè títol... Llàstima que alguns ja han penjat les botes...
    user avatar
    FC Bayern München
    @FCBayern
    Feb 11, 2021
    #MiaSanMia ❤️ @PepTeam
    00:00
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Aug 8, 2021
    Pels molts que em pregunteu per què el club no demana un esforç més a Messi després del 50%. Vosaltres tindríeu valor de demanar-li a Messi que accepti una fitxa simbòlica quan cada dia es canvia al vestidor amb companys que no aporten res i cobren autèntiques barbaritats? Jo no.
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Feb 24, 2020
    Hay que ser miserable para explicar esto sabiendo las posibles consecuencias.
    user avatar
    El Chiringuito TV
    @elchiringuitotv
    Feb 24, 2020
    👀👀"HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ CELEBRÓ un GOL del BARÇA un día que estábamos juntos". ¡Ojo a lo que cuenta @LaLigaDeRafa en #ChiringuitoPolémica!
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Oct 28, 2017
    Pep Guardiola, avui amb llaç groc en suport a @jcuixart i @jordisanchezp
  • user avatar
    Oriol Domènech
    @orioldomenech
    Aug 4, 2021
    Jugada mestra de Tebas. Messi seguirà al Barça gràcies a ell.

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up