Log inSign up
Alex Arenas
8,222 posts
user avatar
Alex Arenas
@_AlexArenas
PhD Physics. Complex Systems. Full Prof. @universitatURV. @icreacommunity. @JSMF @netscisociety and @APSphysics fellow. Chief scientist JA @PNNLab.
Tarragona
deim.urv.cat/~alexandre.are…
Joined October 2013
618
Following
38.6K
Followers
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Jan 26, 2022
    No tinc paraules per comentar aquest tuit tan desafortunat, quan milers de pares i mares en aquesta mateixa situació de contacte estret, havent seguit les recomanacions de vacunació, no els ho permeteu fer. Tot perquè no vau lluitar pels drets de tothom quan tocava. Molt decebut.
    user avatar
    Pere Aragonès i Garcia
    @perearagones
    Jan 25, 2022
    Avui em connectaré telemàticament a la reunió de Govern. Tinc un positiu per Covid-19 a casa i, per prudència i minimitzar riscos, avui adaptaré l’agenda i treballaré des d’aquí. Cuidem-nos. Encara és temps de molta precaució.
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Feb 7, 2021
    He resumit les avaluacions de les propostes de lluita contra la COVID que proposen els diferents partits polítics als seus programes electorals (només per aquells que he tingut accés) pel #14F. El resum (ordre alfabètic) és aquí👇i a continuació adjunto...
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Feb 6, 2021
    Dijous em van convidar al @FAQSTV3 . Vaig acceptar, i informar que voldria fer servir la meva mascareta a plató per raons òbvies: variant UK i IA14. Això va aixecar algunes alarmes, la invitació "queda a l'aire". Ahir em diuen que han canviat el guió i convidaran a algú altre 🙄.
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Jan 26, 2021
    La gent, o almenys jo, necessitem URGENTMENT una classe de quins són els drets FONAMENTALS i quins no. En el pitjor moment de l'epidèmia anar a un míting és un dret fonamental, i veure a l'àvia que viu sola, fora del municipi, no. Incoherència? Despropòsit? Absurditat? @govern
    user avatar
    Catalunya Ràdio
    @CatalunyaRadio
    Jan 26, 2021
    ✍ El confinament municipal es podrà trencar per assistir a un míting electoral del 14F ccma.cat/324/es-podra-t…
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Jan 10, 2021
    Permeteu-me reiterar @govern l'oferta voluntariosa, que va fer @oriolmitja fa uns dies. Us preguem que deixeu que us ajudin experts externs. És GRATIS, ens teniu a disposar. Debatem i consensuem solucions coherents òptimes, és urgent, el que ens ve és molt gros. Salvem vides 🙏.
    user avatar
    Oriol Mitjà
    @oriolmitja
    Jan 4, 2021
    .@govern estem cansats, frustrats i avergonyits per la gestió de la #COVID19. No només per les mesures d'avui, també per les vacunes, la rave, el Nadal, les residències, els antígens, ferrovial, i un llarguíssim etcètera. Us prego que deixeu que us ajudin experts externs.
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Dec 27, 2021
    Si us plau @govern voleu fer el favor! Necessitem tests d'antígens, i ho necessitem ARA, la població necessita testar-se i de retruc no col·lapsarem els CAPS. No hi ha tests a la majoria de farmàcies, i quan arriben els preus són un escàndol. Governeu d'una vegada per al poble!
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Jan 7, 2022
    La meva batalla científica particular contra el virus va començar el 28/1/2020. Aviat farà dos anys, i cada dia que passa tinc més clar que el problema mai ha estat el virus, sinó l'estupidesa humana, perfectament representada en els nostres dirigents polítics.
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Dec 20, 2020
    Tempesta perfecta: 1. un govern en la inòpia, feble, assessorat per aquells que els hi ballen l'aigua, i responsabilitzant als ciutadans; 2. un sistema sanitari esgotat física i mentalment; 3. una ciutadania cansada ignorant del perill, i confusa. Què pot sortir malament? @govern
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    May 25, 2021
    Sincer agraïment a la tasca feta durant la pandèmia pel MHP @quimtorra i la HC @meritxellbudo. Entre els dos van salvar milers de vides, sovint contra vent i corrent. Segur que el futur us recompensarà per haver estat tan dignes, no es podrà dir el mateix de tothom. Gràcies!
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Aug 10, 2022
    Si us agrada la crema de cacau, i mai us heu enfrontat al debat Nocilla-Nutella, que sapigueu que una petita empresa de El Rourell, @LTR_Rourell, fabrica aquesta meravella que vaig descobrir fa pocs dies, i que definitivament tanca el debat. Impressionant 😁
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Jul 26, 2021
    😡És INADMISSIBLE que existeixi personal sanitari i sociosanitari que NO estan vacunats (per decisió pròpia) i continuïn donant SERVEI al sistema català de Salut. Viola el principi de servei a la Salut, i posa en perill als més vulnerables. Perdoneu, però algú ho havia de dir!
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Jan 3, 2021
    Aquest és el país que volem? Comparant-nos amb els pitjors dels voltants i pensar que som millors? PATÈTIC TOT PLEGAT. Hi ha 50000 vacunes congelades que no heu posat per què heu fet vacances, i a sobre no teniu suficients neveres. CADA HORA COMPTA PER SALVAR VIDES! @salutcat
    user avatar
    3CatInfo
    @3CatInfo
    Jan 3, 2021
    Mentre a Catalunya s’ha vacunat un 0,1% de la població, a Madrid el percentatge és del 0,05% i al País Valencià, del 0,1% del total bit.ly/3566Hci
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Jan 2, 2021
    La macrofesta dels eixelebrats a la baixa, i la COVID a l'alça. Us esteu lluint @govern. Després escoles tancades, restauració, esports i cultura tancats. Milers de persones passant-les "putes" i no desallotgeu aquesta ignomínia? Sento vergonya del meu país, i ràbia d'impotència.
    user avatar
    diariARA
    @diariARA
    Jan 2, 2021
    La rave il·legal va a la baixa aquest dissabte al matí, segons l'alcalde de Llinars del Vallés ara.cat/_2ac3d?s=t
  • user avatar
    Alex Arenas
    @_AlexArenas
    Feb 2, 2021
    Per evitar la transmissió de la variant B.1.1.7 hem de fer el mateix que fèiem, però donada la transmissibilitat més alta, la màscara ha de ser la millor possible. Urgeix acord polític per abaixar preus de les màscares FFP2 @salutcat. A tothom que pugui, recomano usar FFP2 🙏.

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up