Pinned
1. Això de la inoculació obligatòria és el que practicaven els metges nazis als camps d'extermini. Per això es redactà el Codi de Nuremberg (1947), que aquí sembla que no coneix cap d'aquestes figuretes televisives amants dels escorxadors. A més de les legislacions estatals...









